In cadrul oricarei companii, conducerea unor echipe de angajati este o adevarata provocare, mai ales in ceea ce priveste motivarea angajatilor si crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea profesionala a acestora.
Tocmai din acest motiv, cu precadere in perioada sarbatorilor de Paste si de Craciun, managerii de companii ofera cadouri personalizate angajatilor, cu scopul de a le arata aprecierea fata de muca depusa, dar si ca modalitate de motivatie catre atingerea obiectivelor principale ale companiei.
Aprecierea angajatilor de catre persoanele din conducere este o buna metoda de a crea relatii apropiate cu acestia, de a le capata increderea, precum si loialitatea. Totodata, cu cat angajatii se simt mai apreciati si mai motivati, cu atat cresc sansele ca obiectivele de business ale companiei sa fie atinse mai rapid.
Cadourile si produsele promotionale sunt eficiente in motivarea angajatilor
Potrivit unui studiu realizat de catre Promotional Product Association International, in anul 2021, 72% dintre persoanele intervievate au spus ca produsele promotionale sunt accesorii de incredere pentru fidelizarea angajatilor. Totodata, sunt si o buna modalitate de a le fi aratata aprecierea fata de munca depusa, ca legatura esentiala intre companie si angajat.
Angajatii isi imbunatatesc impresia fata de companie
Cadourile corporate personalizate, reprezentate de produsele promotionale, ii ajuta pe angajati sa se familiarizeze cu brandul de companie si sa isi sporeasca increderea in acesta. Drept urmare, oamenii care cred cu adevarat in brand vor ajunge sa ii recomande produsele si serviciile si catre familie, prieteni si cunostinte. Astfel, se obtin doua avantaje: primul, incontestabil, angajatul isi va spori increderea in brand, iar cel de-al doilea, vor fi atrasi noi clienti in portofoliu.
Ce cadouri personalizate sunt perfecte pentru a-ti rasplati angajatii?
Departamentul de marketing si HR conlucreaza astfel incat cadourile oferite de companie sa fie atat pe placul angajatilor, cat sa isi dovedeasca si utilitatea. Astfel, pentru ca sfera cadourilor promotionale personalizate este foarte vasta, produsele trebuie alese cu mare grija, tinand cont de pasiunile angajatilor, astfel incat sa isi dovedeasca utilitatea.
Spre exemplu, produsele textile cel mai des folosite drept cadouri personalizate, dar in acelasi timp practice, sunt vestele de lucru, hanoracele, tricourile simple sau gen polo, sepcile, esarfele si chiar sacosele de cumparaturi.
Trebuie mentionat faptul ca aceste cadouri personalizate se pot indrepta si catre sfera gadgeturilor, precum si a celor destinate pentru acasa (work-from-home) sau alte produse destinate sigurantei personale.
Reguli pentru a oferi aceste cadouri personalizate in sfera de business
Mediul de business impune respectarea unei etichete, atat in ceea ce priveste alegerea cadoului personalizat, cat si in modalitatea de daruire a acestuia. Esential este sa mizezi pe simplitate, eleganta si profesionalism. Astfel, cadourile intime nu sunt de dorit.
De asemenea, este foarte important ca darul sa nu fie nici prea personal, ci ar trebui sa se integreze in mediul de lucru. Astfel, un tablou personalizat sau chiar unul cu sigla companiei sunt variantele cele mai sigure, cu care nu ai cum sa dai gres. Nu ar strica sa te consulti cu echipa inainte de a comanda darurile.